»Ne bo se obogatil samo njihov besednih zaklad, ampak tudi kakovost govora,« je na letnem simpoziju Ameriškega združenja za napredek znanosti (AAAS), dejala Erika Hoff iz univerze Florida Atlantic.
»Starši se morajo z otroci pogovarjati z bogatim in kompleksnim jezikom,« je dejala Hoffova.
Pogovor je zelo pomemben razvojni dejavnik, otroci, ki rastejo v bolj ‘tihih’ sredinah imajo slabši splošni učni uspeh, trdi Hoffova.
Prej kot se z otrokom pričnete pogovarjati, bolje je.
Znanstveniki pravijo, da je za boljši kognitivni razvoj otrok uspešnejša mešanica kompleksnih besed, kot to, da se jih spoznava zgolj z enostavnimi besedami.
Znanstveniki celo trdijo, da so razlike opazne v možganskih strukturah otrok.
Nevrologinja Kimberly Noble iz Columbia University v New Yorku, je s kolegi vodila raziskavo, s katero so primerjali razvoj možganov otrok manj izobraženih staršev, z razvojem možganov otrok višje izobraženih staršev z boljšim življenjskim standardom.
Raziskava je pokazala razlike v kognitivnih sistemih, ki se nanašajo na socialne veščine in spomin, najbolj očitne razlike pa so zabeležili na področju možganov, ki je odgovoren za razvoj govora.