V raziskavi internetne strani, ki se ukvarja s prodajo izdelkov za popestritev našega spolnega življenja je sodelovalo 1000 anketirancev. Od tega je 70% predstavljalo moški, 30% pa ženski spol. Cilj raziskave je bilo izvedeti mnenja in navade ljudi, ki preko interneta kupujejo erotične pripomočke.
Ko govorimo o obisku internetnih strani, ki ponujajo prodajo erotičnih pripomočkov in ponujajo spolne usluge je kar 68% anketirancev izjavilo, da jih obiskuje zelo redko. Tretjina vprašanih trdi, da teh internetnih strani nikoli ne obiščejo. Vseeno je 22% vprašanih priznalo, da obiščejo omenjene strani, 9% pogosto.
Če gledamo rezultate raziskave lahko zaključimo, da so erotične strani še vedno zanimivejše močnejšemu spolu. 68% moških je izjavilo, da obiskujejo strani, ki ponujajo erotične pripomočke in ponujajo spolne usluge, ženske so se ustavile pri 48%.
Izgleda, da so obiskovalci teh strani zelo izbirčni. Anketa je pokazala, da se ob obisku strani samo 17% obiskovalcev odloči za nakup ponujenih izdelkov. Četrtino vprašanih je natančno prebrskalo ponudbo, a se za nakup ni odločilo.
Najhvaležnejši kupci erotičnih pripomočkov so stari med 34 in 45–timi leti, na te strani pa najredkeje zaidejo osebe starejše od 45 let.
Obiskovalci oz. kupci so najpogosteje kupovali erotične igračke (51%). Raziskava je pokazala, da so najpopularnejše igračke vibratorji, umetne vagine, dildi in lisice.
40% vprašanih je vsaj enkrat preko interneta naročilo in kupilo seksi spodnje perilo. Po video materialu je poseglo 29% anketirancev, sledijo afrodiziaki in erotična literatura.
Večina kupcev proizvode kupuje za lastno uporabo, 45% kupcev kupljeno podarijo. Samo 5% vprašanih je preko interneta naročilo spolne usluge, 9% to še namerava. 75% vprašanih nima teh želja.
Večina vprašanih je kot glavno prednost erotičnih internetnih trgovin namenilo anonimnosti in enostavnosti.
69% vprašanih erotično vsebino na internetu pregleduje v službi.