Seveda pa do zlorabe podatkov in prirejanje resnice ni preteklo veliko časa. Recimo za začetek, moški radi prikrivajo status ‘v zvezi’, zato lahko predpostavljamo, da nekaj ni v redu. Moški, ki so v zvezi s tem načeloma nimajo težav, razen tistih, ki želijo nova poznanstva in skoke čez plod…
Druga sumljiva okoliščina je delo. Če se ‘reklamira’ kot direktor, podjetnik, menedžer, se je potrebno najprej vprašati, kaj to pravzaprav pomeni. Vse več je kreativnih ljudi, ki bodo raznašanje letakov prikazali kot direktni marketing.
Starost je še en dejavnik, ki ga moški pogosto priredijo ali pa zamolčijo. V nasprotju z ženskami se raje predstavljajo kot starejši in modrejši.
Finančno stanje je zadeva, ki se jo priredi najpogosteje. Vsekakor so to fotografije, ki moškega kažejo ob sposojenem avtu višjega cenovnega razreda, jahti, jadrnici…
Facebook nudi priložnost delno virtualnega življenja, zato je včasih spoznanje resnice boleče tako za bleferja, kot žensko, ki se je z njim zapletla v kratkotrajno razmerje.