Raziskovalci iz univerze v Nottinghamu so skupaj s kolegi iz Harvarda, kot lahko preberemo v časopisu Nature, ugotovili, da so otroci v starosti med 5 in 6 let sposobni izkoristiti prirojene sposobnosti za reševanje matematičnih nalog.
Testirani otroci, ki so izhajali iz različnih socialno-ekonomskih sredin, bodo s temi rezultati prispevali k razvoju boljših metod poučevanja matematike v osnovnih šolah.
V raziskavi so namreč dokazali, da otroci, ki znajo poimenovati številke, lahko v večini primerov brez ugibanja precej natančno rešijo naloge, ki vključujejo dvomestna števila.
Na primer, ko so otrokom, ki še nikoli niso seštevali in odštevali števil, dali naslednjo nalogo: »Sarah ima 64 bombonov, John pa 34. Kdo jih bo imel več, če Sarah pokloni 13 svojih bombonov?«, je kar 65 odstotkov otrok znalo odgovoriti na zastavljeno vprašanje.
Vir: 24ur