Resničnost starega reka »vaja dela mojstra« so na desetmesečnih otrocih dokazali ameriški znanstveniki, piše ScienceDaily.
Raziskovanje je pokazalo, da igra z različnimi težko dosegljivi igračkami, otroke naredi pametnejše, ker po tej izkušnji bolj jasno razumejo druge podobne postopke.
Znanost je do sedaj ocenjevala, da se otrok najhitreje uči z opazovanjem sveta okoli sebe in z oponašanjem tujega obnašanja.
Zadnje raziskave pa kažejo, da otroci, ki imajo priložnost aktivnejše sodelovati in pri tem izkusiti nekaj novega, hitreje razumejo svoje in tuje postopke.
Raziskava je pokazala, da otroci v nalogi vidijo izziv. Ko so nalogo opravili so se želeli srečati z novimi izzivi. Njihova radovednost se povečuje, s tem pa se povečujeta sposobnost in hitrost učenja. Na ta način otroci spoznajo svoj življenjski prostor in razvijajo številne veščine, ki bodo v kasnejšem življenju še kako potrebne.