Kot že tolikokrat do sedaj smo Slovenci zopet dokazali, da smo dobrodelni in pripravljeni pomagati. Podjetje Orbico je namreč s svojo blagovno znamko Fisher Price med 2. novembrom in 15. decembrom pripravilo uspešno dobrodelno akcijo, namenjeno otrokom iz socialno ogroženih družin. Od vsake prodane igrače je šel 1 EUR v dobrodelni sklad, dobrodelni organizaciji Anina zvezdica pa so nato poklonili igrače Fisher Price v višini zbranih sredstev. V donacijskem skladu je bilo kar 5.000 EUR, za še večje veselje otrok pa so paketu dodali tudi voščilnice. Predaja donacije je potekala v četrtek, 17. decembra, v Baby Centru. »Veseli me odzivnost Slovencev, ki v dobrodelnosti nikoli ne razočarajo. Hvala tudi obema podjetjema za to čudovito potezo, saj nam je vsem skupaj uspelo nekaj zelo lepega. Prepričana sem, da bomo z igračami polepšali praznike številnim otrokom, ki so zaradi različnih življenjskih situacij prikrajšani za čare otroštva,« je povedala Ana Lukner, ustanoviteljica fundacije Anina Zvezdica.
Posebnost podarjenih Fisher Price igrač je, da so namenjene zgodnjemu učenju in zdravemu razvoju otrok skozi igro. »Te didaktične igrače bodo tako pripomogle k razvijanju miselnih sposobnosti otrok, čutil, motorike in spodbudile njihovo radovednost, ustvarjalnost in domišljijo. Prilagojene so različnim starostim in razvojnim stopnjam ter spodbujajo točno določene potenciale in razvojne faze. Vse to jim bo koristilo tudi pri učenju in nadaljnjem izobraževanju.« je predajo donacije pospremil Tomaž Garvas, vodja oddelka trženja Orbico Slovenija.
Podjetji sta s fundacijo Anina zvezdica sodelovali že v spomladanski dobrodelni kampanji »Mali raziskovalci: Za nasmejano otroštvo in zdrav razvoj«. Tudi takrat so s poučnimi igračami razveseljevali otroke iz socialno ogroženih družin. »Ponovno sodelovanje s fundacijo Anina zvezdica nam je v ponos in verjamemo, da bomo uspešno sodelovali še naprej. Kot družbeno odgovorno podjetje se s kakovostnimi igračami zavzemamo za zdrav otrokov razvoj, ki si ga zaslužijo vsi otroci, ne glede na okolje, iz katerega prihajajo,« je povedala Tina Ambrož, produktni vodja Orbico Slovenija.