Na tržišču se je pojavil tako imenovani Advergaming, uporaba video igric, ki vključujejo reklamna sporočila. Razvit je bil posebej z namenom združitve zabave z oglaševanjem. Živilska industrija ga uporablja kot poceni dodatek k sicer uveljavljenemu, a zelo dragemu oglaševanju na televiziji. Večinoma je namenjen oglaševanju oslajenih žitaric, slaščic in prigrizkov, nabitih s kalorijami, ki predstavljajo glavno gonilno sile epidemije otroške debelosti.
Čeprav o nakupu take hrane načeloma odločajo starši, vsak starš še predobro ve kako težko je vztrajati kljub milim otroškim prošnjam ali zagrizenemu izsiljevanju. Tudi najodločnejši starši vsaj občasno popustijo. In ravno to je cilj oglaševalcev. Nekatere video igrice celo spodbujajo otroke, da si sestavijo spisek želene hrane in ga izročijo očetu in mami.
Živilska industrija porabi za advergaming milijone dolarjev vsako leto. Obstaja namreč preprosto dejstvo – deluje! V raziskavi, ki jo je izvedla Fundacija Kaiser Family, so na spletnih straneh, ki ponujajo advergaming, v samo treh mesecih zabeležili neverjetnih 12,2 milijona obiskov otrok, mlajših od 11 let.
Dr. Salber je prepričana, da bi morali zlasti zdravstveni delavci sneti rokavice vljudnosti in prijaznosti in se golih pesti zakaditi v krog prihajajočih bojev na področju prehrane