Raziskava Univerze v Bathu je pokazala, da je občutek, da so sodelavci in poslovni partnerji iskreni, pri ženskah precej manj izrazit kot pri moških. Raziskovalec, dr.Simon Pervan, je v raziskavo vključil 400 moških in žensk z vodstvenih položajev podjetij, ki se ukvarjajo z marketingom in prodajo. Z izjavo "v podjetju se o težavah iskreno pogovorimo" se je strinjalo 67% moških, a samo 48% žensk. Z izjavo, da so se poslovni partnerji pripravljeni "iskreno pogovoriti o različnih pogledih in težavah in nadoknaditi nastalo škodo" se je strinjalo 55% moških in le 45% žensk. Dr. Pervan je rezultate raziskave komentiral z izjavo, da ženske očitno odnose s sodelavci in poslovnimi partnerji v večini primerov nimajo za iskrene. Morda so ženske pri odnosih bolj pozorne in jih hitreje ocenijo za neiskrene kot moški. Rezultati raziskave pa morda kažejo tudi na dejstvo, da moški hitreje navežejo dober poslovni odnos. |